Отже, під капотом Superb крім 1,4-літрового бензинового мотора на 155 к.с. працює єлектродвигун потужністю 115 к.с. Завдяки злагодженій роботі двох силових установок, седан розвиває 215 к.с. та може проїхати біля 70 км на електриці без підзарядки. Разом з моторами агрегатується автоматична коробка перемикання швидкостей DSG. Саме така модель приводу реалізована на більш преміальному VW Passat GTE.
Згодом ми побачимо гібридний привід на нових моделях компанії Skoda, а поки очікується поява обладнання PHEV на Octavia та Karoq. Цікаво, що на відміну від японських брендів, європейці просуваються до електрифікації автомобілів більш швидкими темпами. Інтер҆ єр гібридної модифікації Skoda Superb виглядає так само ергономічно та якісно як і на звичайній версії. З водійського сидіння відкривається чудовий огляд на панель приладів, яка покищо неможе бути цифровою, адже опція віртуального кокпіту з҆ явиться після рестайлінгу.
За офіційною інформацією, компанія Skoda працює над власним силовим агрегатом, який поєднуватиме електромотор та бензиновий двигун. Вихід повністю електричної моделі заплановано на 2020 рік, коли в Європі більшість нових автомобілів отримують елетромотори. Щодо нашого сьогоднішнього героя, відзначимо, що вартість Skoda Superb PHEV у Європі складатиме від 30 тисяч євро…